2

my favourite cuddle buddy arrives tomorrow :’) 

  • Drake: remember when I danced wit bobby shmurda?
  • Me: I did it was so interesting
  • Drake: yea I had to hold back some I aint wanna outdo the man in front of all those people.
  • Me: yeah cause u was on fire
  • Drake: I know right? thats what usher said back when I beat him in a dance off....at ovo fest...in my hometown...of toronto..
  • Me: I saw that was so crazy cant nobody out dance my baby.
  • Drake: and then there was that time in paris when i danced with Riha-
  • Me: .....who?
  • Drake: *clears throat* nobody..dont worry about it.
  • Me: u danced with rihanna?
  • Drake: this was years ago.
  • Me: did u dance....with rihanna?
  • Drake: I didn't know you at the time.
  • Me: .....u danced with rihanna...in paris....while I was writin u letters....u was dancin
  • Drake: I dance with u all the time
  • Me: BITCH IN CONNECTICUT
  • Drake: it wasnt conn-
  • Me: iT WASNT PARIS EITHER
  • Drake: babe im sorry
  • Me: fuck u and paris and ya stupid ass dance moves you cant even dance and highkey ya white friends got more rhythm than u if u really wanna know
  • Drake: first of all Chubbs & my momma both say that im a superb dancer second I understand that your feelings are hurt so imma pretend u didnt just say what u just said
  • I just wanna make out with you and cuddle in baggy clothes watching movies and idk maybe put my hand down your pants whatever.

    literally solving a dispute while drunk for a club i am an executive for. am i superwoman yet??????? yes. 

    Honestly, I wouldn’t even care if a car hit me on the way to school. Then I won’t have to deal with everything thats stressing me the fuck outttt. 

    alltimewentz:

    Snapchatting your friends

    image

    Snapchatting the bae

    image

    fook-me:

OH MY GOD
    ivour:

uncacti:

I love this. I bet so many people have their own message relating toIt

we all have that one person

    Never have i ever wanted to gtfo more than i do right now. these next 2 years better fly by fast and go according to plan 

    sikhexpo:

When two people are meant to be, there is no need to assert oneself, to feel jealous.
In fact, there’s just a deep sense of gratitude that your partner has chosen to accept your love. And in doing so, you don’t feel as if you “belong” to them, rather, you feel you have found your soulmate in your best friend. Someone that will not take away your individuality, but rather make you feel more free, and as this happens, it’s as if both your hearts, although separate, begin to beat as one.
As Guru Amar Das would say, “They are not said to be husband and wife, who merely sit together. Rather they alone are called husband and wife, who have one soul in two bodies.” 🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 Inder 🙏
    16
    4amgirls asked:
    Lol what's some characteristic traits of a fuck boy?! 💁

    pinkvelourtracksuit:

    a fuck boy

    • complains about stretch marks or pubic hair 
    • his tumblr archive is a sea of racially ambiguous women and pictures of weed
    • expects u to suck him up for like 5 hours but eats u out for like 2 seconds
    • his twitter and instagram is full of transphobic and misogynistic shit
    • he does music and it’s garbage but he swears that he got bars
    • he texts u shit like ‘when u gone see me?’ or ‘send me a pic’
    • he got that fuck boy hair cut 

    LMAO